Gokusen - Priča o vrckavoj i opičenoj Yankumi - Cijepam drva,vučem vodu iz bunara,Oh kako divno,oh kako čudesno. - Blog.hr

Cijepam drva,vučem vodu iz bunara,Oh kako divno,oh kako čudesno.

petak, 13.08.2010.

Gokusen - Priča o vrckavoj i opičenoj Yankumi





Po nekom nepisanom pravilu ovaj je post trebao biti na nihonkichigai blogu,ali
eto nije.Nekako mi više odgovara da ga objavim ovdje,mada se nije tako činilo u
početku.Gokusen ili Priča o Yankumi tj. Yamaguchi Kumiko (glumi ju prekrasna,
čarobna i čudesna Nakama Yukie) prvo se mogla čitati u stripu (manga) Kuzoeko
Morimotoa.Prvi svezak izašao je 2000. godine.Nakon stripa krenula je serija
2002. godine.Do sada su snimljene tri sezone.Onda je došao animirani film
(anime),a na kraju,negdje u lipnju 2009. počeo se prikazivati i film Gokusen.
Ja sam krenuo naopačke,od filma i nije me se baš dojmio.Šuplja priča na razini
dvogodišnjeg djeteta sa predvidljivim sretnim završetkom.Onda sam se okrenuo
seriji i počeo gledati epizodu za epizodom...i serija me se vrlo dojmila.U manje
od tjedan dana pogledao sam sve tri sezone,a nakon toga ponovo film koji je
ostavio na mene sada potpuno drugi dojam.Puno bolji,iako ostajem kod mišljenja
da su se za završnicu filma mogli i malo bolje potruditi.





Kumiko Yamaguchi (prozvana od učenika Yankumi) profesorica je matematike
koja predaje u srednjim školama u Tokyu.U svakoj sezoni predaje na drugoj
školi.Uvijek joj uvale najgori razred na školi,ali Yankumi je osoba koja voli izazove.
Njen najveći problem nije problematični razred pun delikvenata i nadobudnih
mladaca koji vrlo brzo shvate s kim imaju posla i da je Yankumi u stvari najčešće
jedina na njihovoj strani.Njena najveća briga je kako sačuvati njenu najveću tajnu
od učenika i kolega profesora.Njena najveća tajna je njeno podrijetlo.Yankumi je
ostala bez roditelja kad joj je bilo 7 godina i brigu o njoj preuzeo je njen djed
Ryuichiro Kuroda koji je veliki Yakuza šef.Za one koji ne znaju (ima li takvih)
Yakuza je najznačajnija japanska kriminalna organizacija,a klan Yamaguchi-gumi
(Planinska usta u prijevodu) je najznačajniji i najbrojniji klan među Yakuza
klanovima.Kuroda (Ken Utsui) je 3. lider u obiteljskom nizu Yakuza klana.
Yankumi bi trebala postati 4. lider u nizu,ali ona se odrekla te počasti i titule
(Ojo) i odlučila postati učiteljica kao njen otac.








Profesoricu Kumiko Yamaguchi (Yankumi) glumi prekrasna Nakama Yukie koja,
kako je to nekako običaj sa zvijezdama u Japanu i pjeva te radi što šta drugo vezano
za "čudesni" svijet reflektora.Nakama Yukie glumila je u slijedećim filmovima:
kultnom "Love & Pop" (1998),zatim u slavnom "Ring 0: Birthday (2000),Trick (2002),
Trick 2 (2006), Trick 3 (2010),"G@me" (2003),"Shinobi" (2005),"Oh ! Oku" (2006) i
Gokusen (2009).

Od serija izdvojio bih : "Kamisama mo sukoshi dake" (iz 1998., iako tu Nakama
Yukie nije glavna uloga),"Kimi to ita mirai no tame ni","Trick" (2000),"Trick 2"
(2002),"Trick 3" (2003),"Musashi" (2003),"Tokyo Wankei" (2004),"Komyo ga
tsuji
" (2006),"Satomi Hakenden" (2006),"Erai Tokoro ni Totsuide Shimatta !"
ili "I've Been Married To Hell" (urnebesna serija iz 2007),"Himawari" (2007),
" Joshi Deka" (2007),"Arifureta Kiseki" (odlična serija iz 2009),"Mr. Brain"
(06. episoda) (2009),"Untouchable" (2009)...


...ako vas ovi inserti dolje iz prve sezone ne uvjere da pogledate seriju,
ne znam što će...






...meni su najdraže scene kada se Yankumi iznenada pojavi među učenicima,a
njaljepša je kad zagalami Yakuza slengom,kao što ste mogli primjetiti u gornjim
insertima : )








...također,posebno su mi drage scene kod Kumiko doma,u krugu "obitelji";
oni koji se odluče pogledati seriju,ili su je već gledali,vjerujem da će razumjeti
zašto su mi te scene drage...za one koji ne namjeravaju gledati seriju,mogu reći
da se u tim scenama osjeti jedna posebna toplina "obiteljskog" okružja i povezanosti
među njeznim članovima : )




gore,simpatični članovi obitelji tj. klana Oedo


...na kraju...iz tv emisije posvećene seriji Gokusen,pjeva Kazuya Kamenashi koji je
glumio u drugoj sezoni serije i filmu iz 2009. godine...






# vidi Gokusen na mysoju stranicama
Gokusen - sezona 1
Gokusen - sezona 2
Gokusen - sezona 3
Gokusen,film


# skoro sam zaboravio...možda će nekoga zanimati zašto se serija zove baš
Gokusen...i mene je zanimalo...evo odgovora - Gokusen is an abbrevation of
Gokudo no Sensei which means Gangster Teacher


# Gokusen - "baka" scene : D


- 00:01 - Komento o nokoshite kudasai (25) - Isprintaj - #