Fotografija u Japanu od 1853. do 1912. - Cijepam drva,vučem vodu iz bunara,Oh kako divno,oh kako čudesno. - Blog.hr

Cijepam drva,vučem vodu iz bunara,Oh kako divno,oh kako čudesno.

nedjelja, 15.07.2007.

Fotografija u Japanu od 1853. do 1912.


Image Hosted by ImageShack.us


Danas sam nakon dugo vremena(čitaj 10 dana) svratio u knjižaru strane
literature,i bauljajući knjižarom ugledao na polici knjigu "Photography in Japan,
1853-1912" Terry Bennetta,brit.pisca koji 25 godina skuplja fotografije
iz 19.st. iz Kine,Koreje i Japana i autor je nekoliko knjiga i tiskanih kolekcija
starih fotografija.Knjiga nije imala cijenu,pretpostavljao sam da nije mala.
Upitavši djelatnicu za cijenu saznao sam i da je to jedini primjerak knjige
koji imaju.Iako je knjiga prilično skupa,420 kuna,nisam mogao otići a da je
ne kupim...pa sam je kupio.Na nešto više od 300 stranica nalazi se nekoliko
stotina fotografija druge polovice 19.st. i početka 20.st.Osim fotografija,
knjiga sadrži bezbroj podataka o fotografima tog razdoblja,i zapadnjaka i
japanaca,kao i samom vremenu u kojem se našao tadašnji Japan,vremenu
velikih promjena.

Image Hosted by ImageShack.us

gore, Portret Sentara(poznatog i kao Sam Patch),1851.;ovo se smatra prva
fotografija na kojoj se nalazi jedan japanac

Oznake: knjige o Japanu

- 17:27 - Komento o nokoshite kudasai (3) - Isprintaj - #